2013  

   Ενδιαφέροντα και προφητικά θέματα

 

Αντορθόδοξοι σοσιαλιστές...

                          Εκτυπώσιμο σε μορφή pdf

    Είμαστε στην εποχή που ο πόλεμος του πετρελαίου ετοιμάζεται να μετεξελιχθεί σε πόλεμο του νερού και τελικά παγκόσμιο πόλεμο. Όλα εξελίσσονται αν όχι μέσα, πάντως πολύ κοντά στη χώρα μας. Αλλά οι παγκοσμιοποιητές και οι φίλοι τους διεθνιστές - σοσιαλιστές ζουν σε ονειρικές καταστάσεις...

Ρεπούση   Έτσι εσωτερικό μέτωπο ανοίγουν πάλι, ή μάλλον συντηρούν το ήδη ανοιγμένο από αυτούς, οι αυτοαποκαλούμενοι "σοσιαλιστές" με επικεφαλής την βουλευτίνα Ρεπούση της ΔΗΜΑΡ.

     Η εφευρέτρια του "συνωστισμού της Σμύρνης" τώρα βλέπει ότι είναι κατάλληλος ο καιρός να πολεμηθεί η Ορθόδοξη διδασκαλία που φτάνει στους μαθητές, έτσι κι αλλιώς, αρκετά υποβαθμισμένη.   

     Οι ειδήσεις (5-9-2013) λένε: «Στην άποψη ότι πρέπει να καταργηθεί η διδασκαλία των Θρησκευτικών στα ελληνικά λύκεια επέμεινε η κ. Μαρία Ρεπούση, διαβεβαιώνοντας μάλιστα ότι η θέση που εκφράζει είναι και θέση της ΔΗΜΑΡ». Δηλ. είναι Κουβελάχατα...  «Υπενθυμίζεται ότι η βουλευτής της ΔΗΜΑΡ, κατά τη χθεσινή συνεδρίαση της επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, που επεξεργάζεται το νομοσχέδιο για τα νέα λύκεια, ζήτησε να γίνει προαιρετική η διδασκαλία των Θρησκευτικών στα ελληνικά σχολεία και να σταματήσει η «Ορθόδοξη κατήχηση» των μαθητών.   Σε διαφορετική περίπτωση, πρότεινε να αλλάξει η ύλη του συγκεκριμένου μαθήματος και από Θρησκευτικά να γίνει «θρησκειολογία, όπως ήταν σε παλαιότερα σχέδια, επί υπουργίας της Άννας Διαμαντοπούλου».

   Αυτά λέγονται από ανθρώπους που αντί, λόγω της βουλευτικής τους ιδιότητας, να κοιτάνε να βρουν λύση στα προβλήματα του λαού, αυτοί τα αυξάνουν για να τον κρατούν πάντα υπόδουλο στο σούπερ-κατεστημένο των παγκοσμιοποιητών, το οποίο δεν έχουν Κουβέλης - 80 ακίνητακαμμιά απολύτως διάθεση να θίξουν. Γι'  αυτό προωθούν τον αφελληνισμό και την πνευματική συσκότιση που είναι τα μόνα που αντιστέκονται στη σαπίλα των φιλάργυρων ξένων και των ντόπιων ψευτο-σοσιαλιστών "δημοκρατών" όπως τον Γ.Α.Π. ή τον Κουβέλη με τα 80 ακίνητα που τα έχει γραμμένα στο Κ. Ισραηλιτικό Συμβούλιο για να μην πληρώνει φόρο στο Ελληνικό κράτος...

 

   Μήπως χρησιμοποιείται η λέξη σοσιαλισμός για να μην γίνεται άμεσα αντιληπτό τι πρεσβεύει όποιος αναφέρεται σαν οπαδός της;

   Δεν είναι καιρός όσοι έχουν ξενόφερτες ταμπέλες να εξετάζονται σε σχέση με τις έννοιες των αντίστοιχων ελληνικών ονομάτων όπως κοινωνία και κοινωνικότητα αντί "σοσιαλισμός" ή "κομμουνισμός"; 

         Η αντίδραση στη σκοταδίστρια εκπρόσωπο των σκοταδιστών - σοσιαλιστών της ΔΗΜΑΡ του αρμόδιου υφυπουργού Κωνσταντίνου Γκιουλέκα ήταν Γκιουλέκας Κωνσταντίνοςλιτή αλλά ευτυχώς ρεαλιστική και ουσιαστική: 

    «Την αντίδραση του υπουργείου Παιδείας προκάλεσαν οι τοποθετήσεις της κυρίας Μαρίας Ρεπούση περί κατάργησης της υποχρεωτικής διδασκαλίας του μαθήματος των Θρησκευτικών ή την αντικατάστασή του από μάθημα «θρησκειολογίας». 

   Συγκεκριμένα, ο υφυπουργός Κωνσταντίνος Γκιουλέκας, μιλώντας στην επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής ξεκαθάρισε ότι «το Σύνταγμα ορίζει πως ο καθένας μπορεί να πιστεύει ό,τι θέλει, αλλά η επικρατούσα θρησκεία είναι η Ορθόδοξη. Μόνο η διδαχή των θρησκευτικών και της μελέτης των θρησκειών δεν επιτελεί τον σκοπό του άρθρου 16 του Συντάγματος, που μιλά για ανάπτυξη της θρησκευτικής συνείδησης των πολιτών». Και πρόσθεσε: «Δεν αρκεί μια θρησκειολογική μελέτη, αυτό πιστεύει το υπουργείο Παιδείας. Καλώς λοιπόν συνεχίζεται να διδάσκεται το μάθημα με αυτόν τον τρόπο, με την παράλληλη μελέτη των άλλων θρησκειών, αλλά με ιδιαίτερη βαρύτητα στη δική μας θρησκεία».  (πηγή)

      Σε πιο έντονο ύφος και πολύ πιο αναλυτική η ανακοίνωση ΑΝΕΛ για το θέμα της διδασκαλίας των θρησκευτικών:

Σταυρούλα Ξουλίδου     

     Η Βουλευτής Β' Θεσσαλονίκης των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Σταυρούλα Ξουλίδου, υπεύθυνη του Τομέα Κοινοβουλευτικής Ευθύνης Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, προέβη στην ακόλουθη δήλωση σχετικά με τα όσα υποστήριξε η κ. Ρεπούση περί κατάργησης του μαθήματος των Θρησκευτικών:

    «Έλεος πια, κ. Ρεπούση, βρείτε άλλο τρόπο να προκαλείτε, κι αφήστε ανέγγιχτα τα ΙΕΡΑ ΚΑΙ ΟΣΙΑ των Ελλήνων». «Τα όσα τραγελαφικά υποστήριξε η κ. Ρεπούση στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων στη Βουλή για κατάργηση του μαθήματος των Θρησκευτικών στη Β' και Γ' τάξη του Επαγγελματικού Λυκείου, μόνο θυμηδίες προκαλούν. Προφανώς, δεν έχει ιδέα από την ύλη των βιβλίων των Θρησκευτικών, που διδάσκονται στο Λύκειο και ξεστομίζει ασυναρτησίες περί «θρησκευτικής κατήχησης», που καμία σχέση δεν έχουν με την πραγματικότητα. Προς ενημέρωσή σας, λοιπόν, κ. Ρεπούση, το μάθημα των Θρησκευτικών:

   1. Είναι ένα ανθρωπιστικό μάθημα και έχει ως στόχο την επαφή των παιδιών με τις αρχές και τις αξίες του Χριστιανισμού, που είναι, ταυτόχρονα, και πανανθρώπινες αξίες.

   2. Προάγει το ήθος και τον ανθρωπισμό, μέσα από το σεβασμό των άλλων, απαραίτητο εφόδιο για τη ζωή και την προσωπική εξέλιξη του καθενός. Έξαλλου, επιστήμη χωρίς ήθος και ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα μπορεί να αποβεί επικίνδυνη.

   3. Η ύλη του μαθήματος ορίζεται από ομάδα επιστημόνων θεολόγων και επίσης, διδάσκεται στα σχολεία από επιστήμονες θεολόγους. Θα σας θυμίσω ότι σε μια αντίστοιχη επιστημονική ομάδα ανήκατε κι εσείς, με αξιοθαύμαστα αποτελέσματα! Μήπως υποτιμάτε τους επιστήμονες συναδέλφους σας; Μήπως θα προτείνετε και την κατάργηση της Θεολογίας, ως επιστήμης, γιατί δεν σας «κάνει»;

  4. Ενδεικτικά, στη Β' Τάξη του Λυκείου διδάσκεται το βιβλίο «Χριστιανισμός και Θρησκεύματα» και σκοπός του μαθήματος είναι -σύμφωνα με το ΥΠΠΑΙΘ- οι μαθητές:

- Να γνωρίσουν υπεύθυνα και από κάθε δυνατή πλευρά τη Θρησκεία ως πανανθρώπινο φαινόμενο.

- Να μελετήσουν κατά τρόπο συστηματικό, και πάντοτε σε σχέση με τα όποια υπαρξιακά και κοινωνικά προβλήματα τους, τα καίρια και ουσιώδη στοιχεία του Χριστιανισμού, ιδιαίτερα της ορθοδοξίας, και να εμβαθύνουν χωριστά στο δυναμικό, απελευθερωτικό και μεταμορφωτικό χαρακτήρα.

- Να τους δοθεί η ευκαιρία να ενημερωθούν για την κριτική, την αμφισβήτηση ή και την άρνηση της χριστιανικής πίστης, καθώς και πως αυτές αντιμετωπίζονται με αντικειμενικότητα, τιμιότητα και πνεύμα αυτοκριτικής.

- Να αποκτήσουν μία κατά το δυνατόν σφαιρική εικόνα για την αξία και προσφορά του Χριστιανισμού και - επαρκώς ενημερωμένοι, ελεύθερα και ενσυνείδητα - να πάρουν απέναντί του, αν το θελήσουν, υπεύθυνη προσωπική θέση.

- Τέλος να πληροφορηθούν έγκυρα για τα κυριότερα μη χριστιανικά θρησκεύματα, να τα συγκρίνουν στοιχειωδώς με το Χριστιανισμό, να επισημάνουν σ' αυτά αναζητήσεις και απαντήσεις ζωής, να εκτιμήσουν το βαθμό και τα όρια επάρκειάς τους ή μη, και να μάθουν να σέβονται τις θρησκευτικές δοξασίες των άλλων.

   5. Στην Γ' Τάξη του Λυκείου διδάσκεται το βιβλίο «Θέματα χριστιανικής Ηθικής» και σκοπός του μαθήματος είναι οι μαθητές:

-  Να γνωρίσουν την ηθική διάσταση της ανθρώπινης ζωής.

- Να κατανοήσουν την ορθόδοξη χριστιανική ηθική ως απαύγασμα της εν Χριστώ λυτρωτικής εμπειρίας της Εκκλησίας και όχι ως συστηματική ανάλυση νομικών κανόνων Ηθικής (Θεωρητική Ηθική - Δεοντολογία).

- Να βοηθήσουν να προσεγγίσουν την αλήθεια, ότι η ορθόδοξη ηθική ζωή είναι ζωή ανάκτησης της ελευθερίας, της ακεραιότητας του προσώπου, ζωή επανεύρεσης του αληθινού «εαυτού» μας, και όχι ζωή υποταγής σε «αλλότριο» θέλημα.

- Να κατανοήσουν τη χριστιανική ηθική ζωή ως αποκατάσταση της «κοινωνίας» μεταξύ Θεού και ανθρώπου, μεταξύ των ανθρώπων, και ανθρώπου και φύσης.

- Να βιώσουν τη χριστιανική ηθική ζωή όχι ως παραίτηση από τα δεινά του κόσμου και φυγή στην απραξία, αλλά ως συμμετοχή σε κάθε καλό αγώνα για ελευθερία, αξιοπρέπεια, παιδεία, ειρήνη, δικαιοσύνη και συναδέλφωση των λαών. Φαίνεται ότι μετά την προσπάθεια επιβολής ιστορικής πλάνης και λήθης, με το νέο ανθελληνικό κρεσέντο της, η κ. Ρεπούση θέλει να προκαλέσει το εθνικό αίσθημα των Ελλήνων, βάλλοντας κατά των αξιών, των ηθών και των παραδόσεων, που αποτελούν τους συνεκτικούς δεσμούς της κοινωνίας και της ταυτότητας των Ελλήνων, σε καιρούς δύσκολους και επικίνδυνους. Γιατί, ακόμα και αν δεν αρέσει στην κ. Ρεπούση, ο Χριστιανισμός ήταν, είναι και θα συνεχίσει να είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ελληνικής ψυχής».  (πηγή)

     Φαίνεται ότι ένας λόγος που κάνει τους διεθνιστές - φίλους των παγκοσμιοποιητών να αντιμάχονται την Ορθοδοξία, που είναι ο μόνος φορέας  ειρήνης και πολιτισμού στη Γη, θεμελιωμένος από τον άρχοντα της ειρήνης Ιησού Χριστό, είναι για να δικαιολογήσουν τα χρήματα που παίρνουν από χρηματοδοτικά Ευρωπαϊκά και άλλου είδους προγράμματα. Αυτό είναι ίσως ο πιο βάσιμος λόγος, όπως υποστηρίζεται και από τον κ. Ρεράκη καθηγητή της Παιδαγωγικής στο ΑΠΘ, σε συνέντευξή του που μεταδόθηκε από την τηλεόραση της 4Ε. 

Η παγκοσμιοποίηση, η πολυθρησκευτικότητα κλπ:

 

+      +      +

π. Γεώργιος Μεταλληνός: Ο Σόρος χρηματοδοτεί να γίνονται βιβλία που αναιρούν την έννοια της εθνότητας! Έχει... έμμισθους υπαλλήλους!

 Παρακολουθείστε: Ο π. Γεώργιος Μεταλληνός για Ρωμιοσύνη και Σόρο:

 

 

     Και όποιος δεν κατάλαβε ότι η Ρεπούση εκπροσωπεί αυτή και το κόμμα της (ΔΗΜΑΡ) τον τραγελαφικό σκοταδισμό και τον "pride" ανθελληνισμό ας προσέξει της δηλώσεις της για "νεκρή Ελληνική γλώσσα" και "μετάβαση από την εθνική ιστορία στην ευρωπαϊκή".

     Είδηση:  «Προκαλεί και πάλι η βουλευτής της ΔΗΜΑΡ Μαρία Ρεπούση στην Βουλή ζητώντας να ... ξαναγραφεί η ιστορία ώστε "να αποφορτιστεί από εθνικά στοιχεία και να δημιουργηθούν ουδετερόθρησκα σχολεία". Κι ακόμα δεν την έχουν μαζέψει! Σημείωσε δε ότι η αρχαία ελληνική γλώσσα είναι «νεκρή», δεν πρέπει να διδάσκεται στους μαθητές καθώς δεν τους προσφέρει τίποτα.

     Απάντηση επιχείρησε να δώσει ο υπουργός Παιδείας Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος λέγοντας ότι «τα αρχαία ελληνικά δεν είναι νεκρή γλώσσα. Τα Λατινικά είναι. Η αρχαία ελληνική συνεχίζει, μιλιέται, εξελίσσεται επί 3.000 χρόνια. Ακόμα και κορυφαίοι δημοτικιστές δίδασκαν την αρχαία ελληνική...». Πιο αναλυτικά, η βουλευτής της ΔΗΜΑΡ κατά την συζήτηση του νομοσχεδίου για τα νέα Γενικά και Τεχνικά Λύκεια στην Βουλή είπε ότι σύμφωνα με το νομοσχέδιο «τα αρχαία ελληνικά διδάσκονται υποχρεωτικά 11 στις 34 ώρες σε όλη την ομάδα προσανατολισμού για ανθρωπιστικές σπουδές. Η φυσική διδάσκεται 6 ώρες στις θετικές επιστήμες. Αυτό είναι ακραία αντίληψη της πολιτείας και αποδεικνύει την προσήλωση που δίνει στην αρχαία ελληνική γραμματεία...».

   Η βουλευτής της ΔΗΜΑΡ υποστήριξε ότι τα Αρχαία Ελληνικά και τα Λατινικά, συγκαταλέγονται στις «νεκρές γλώσσες», εκείνες δηλαδή που «δεν μιλιούνται σήμερα στην καθημερινή επικοινωνία των ανθρώπων». «Τι θέλει τώρα η ελληνική βουλή να εξαιρέσει τα αρχαία ελληνικά από τις μη ομιλούμενες γλώσσες»; σημείωσε. Η κυρία Ρεπούση στη συνέχεια, ανέφερε ότι η διδασκαλία των μαθημάτων αυτών πρέπει να είναι υποχρεωτική μόνο για όσους ακολουθούν κλασικές σπουδές και προαιρετικά για όλους τους άλλους. Παράλληλα, η κυρία Ρεπούση άφησε αιχμές και για τον διάλογο Σαμαρά με τον Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Άνθιμο λέγοντας ότι «δεν πρέπει να κλείνουμε το μάτι στους μητροπολίτες όταν μιλάμε για το σχολείο. Όποιος επιθυμεί ορθόδοξη κατήχηση ας πάει στο κατηχητικό. Είναι ουδετερόθρησκο το σχολείο» και έκλεισε λέγοντας ότι "πρέπει να γίνει μετάβαση από την «εθνική» ιστορία στην ευρωπαϊκή"...» (πηγή)

-   -   -

      Δεν χρειάζεται να γίνει ιδιαίτερη προσπάθεια αναίρεσης των όσων λέει η Μαρία Ρεπούση της ΔΗΜΑΡ. Μας δίνεται η ευκαιρία όμως να θυμηθούμε πόσο κοντά στους αληθινούς ερευνητές είναι τα αρχαία Ελληνικά αλλά και η συνδυασμένη γνώση θεωρητικών και πρακτικών επιστημών, ιδιαίτερα Φιλοσοφίας και Μαθηματικών. Αν σήμερα παρατηρούμε κολλήματα ή καθυστερήσεις και δυσλειτουργικότητα σε υπολογιστές και "έξυπνα κινητά" αυτό οφείλεται κατά βάση στον ανθρώπινο παράγοντα, και κυρίως σε λανθασμένους κανόνες λογικής με την οποία γράφτηκαν τα προγράμματα που τα κινούν. Αλλά η λογική υπάγεται στη φιλοσοφία. Δεν υπάρχει απόσταση για τον ερευνητή μεταξύ θεωρητικών και μη σπουδών. Τα αποτελέσματα των σφαλμάτων του προγραμματισμού (Software bugs) μπορεί να είναι ολέθρια αν ο υπολογιστής κινεί πυρηνικά εργοστάσια, αμυντικά συστήματα, αεροσκάφη κλπ. Λόγω ενός bug ο πρωτότυπος πύραυλος "Ariane 5" της Ευρωπαϊκής Διαστημικής Υπηρεσίας καταστράφηκε σε λιγότερο από 1 λεπτό μετά την εκτόξευση. Το γνωστό επίσης σαν bug της χιλιετίας (Υ2K) ανάγκασε τις υπερδυνάμεις να συνεννοηθούν προκειμένου να αποτραπεί τυχόν πυρηνικός πόλεμος. πηγή Το 1983 ο Στανισλάβ Πετρώφ, αξιωματικός βάρδιας στο κέντρο διοίκησης  της τότε Σοβιετικής αεροπορίας έκρινε ότι ήταν λανθασμένος ο συναγερμός από εχθρικούς πυραύλους που φαινόντουσαν στις οθόνες των υπολογιστών να έχουν εκτοξευθεί από τις ΗΠΑ, και δεν ανταπάντησε, αλλιώς θα ξεκινούσε μεγάλης κλίμακας πυρηνικός πόλεμος. πηγή

    Έχομε ήδη γράψει για την ωφέλεια των αρχαίων Ελληνικών στη  συγκρότηση του νου των μαθητών, την ακριβολογία της έκφρασης που τα καθιστά μοναδικά στην επιστημονική ορολογία, ακόμη και τις θεραπευτικές τους ιδιότητες! Δείτε πχ. Χαρισματική η Ελληνική γλώσσα και πως ο Νεύτων, ένας θετικός επιστήμων, ήξερε όχι μόνο να διαβάζει αλλά και να γράφει αρχαία Ελληνικά!

     Και επίσης θα δείτε (στον πιο πάνω σύνδεσμο) ότι αφού για 30 χρόνια o σπουδαίος Εβραίος ερευνητής Joseph Isaac Jahuda συνέκρινε τις γλώσσες Εβραϊκή και Αραβική προς την Ελληνική Ομηρική, εξέδωσε το 1982 στο Λονδίνο ένα βιβλίο 680 σελίδων με τίτλο Hebrew is Greek (Τα Εβραϊκά είναι Ελληνικά). Σ' αυτό αποδεικνύει με πολλά παραδείγματα ότι τα Εβραϊκά και Αραβικά είναι στην πραγματικότητα καμουφλαρισμένα Ελληνικά! Με την σημασία τους αυτή, να είναι θεμελιώδης γλώσσα του πολιτισμού τα αρχαία Ελληνικά, πως θέλουν να τα περιορίσουν στις κλασσικές σπουδές μόνο;

    Ας μην ξεχνάμε ότι όπως ο Νεύτων αισθανόταν την ανάγκη να μελετήσει τον Αριστοτέλη, και μάλιστα από το αρχαιοελληνικό κείμενο, πριν την ανάπτυξη της φυσικής θεωρίας του, έτσι μέχρι σήμερα οι θετικές επιστήμες δεν μπορούν να προχωρήσουν χωρίς την συνεργασία λογικής - μαθηματικών. Η λογική, που είναι κομμάτι της φιλοσοφίας, δίνει στα μαθηματικά κανόνες ώστε αυτά να εφαρμοσθούν αξιόπιστα και να υπάρξουν τελικά πρακτικές λύσεις σε θέματα της καθημερινότητας (όπως οικονομία, στατιστική, τεχνολογία) ή της επιστημονικής έρευνας.

     Ο γνωστός φιλόσοφος Μπέρτραντ Ράσελ (1872-1970), βραβευμένος με Νόμπελ το 1950, ήξερε πολύ καλά αρχαία ελληνικά. (Τα χρησιμοποιούσε μάλιστα από νεαρή ηλικία, εκτός των άλλων, και για να μην μπορεί να διαβάσει το ημερολόγιό του η γιαγιά του)! Tο μεγαλύτερο έργο του φιλοσόφου αυτού είναι η συμβολή του στην προσπάθεια για τη λογική θεμελίωση των σύγχρονων μαθηματικών, στην οποία αφιερώθηκε στο πρώτο μισό της ζωής του.

     Ένας άλλος σπουδαίος επιστήμων, ο Ούγρος Γιάννος Φον Νόιμαν (1903-1957) έμαθε από την ηλικία των έξι ετών, και μπορούσε από τότε, να συνομιλεί με τον πατέρα του στα αρχαία Ελληνικά! πηγή Ασχολήθηκε αρχικά σε θέματα λογικής και θεμελίωσης των μαθηματικών. Κατόπιν επεκτάθηκε σε πολλούς άλλους τομείς, όπως τη θεωρία συνόλων, τις άλγεβρες τελεστών, την εργοδική θεωρία και τη στατιστική. Επίσης, έκανε σημαντικές ανακαλύψεις στην κβαντομηχανική, τη δυναμική των ρευστών αλλά και τα οικονομικά μαθηματικά. Ο Νόιμαν ήταν από τους βασικούς συντελεστές της δημιουργίας της ατομικής βόμβας, και μετά τον πόλεμο ανέλαβε επικεφαλής της ομάδας που κατασκεύασε τη βόμβα υδρογόνου. Από το 1946 επινόησε μία σειρά από σημαντικές σχεδιαστικές αρχές, όπως αυτή του κεντρικού επεξεργαστή (central processing unit) και των ξεχωριστών μονάδων μνήμης (τους προγόνους των σημερινών δίσκων), όπου αποθηκεύονται τα δεδομένα αλλά και τα προγράμματα. Σχεδόν όλοι οι μεταγενέστεροι υπολογιστές βασίζονται στις αρχές αυτές, που είναι γνωστές σήμερα ως αρχιτεκτονική Φον Νόιμαν.

      Η πρόοδος στις σύγχρονες επιστήμες και ειδικά το ιντερνέτ, τα κοινωνικά δίκτυα, και τις μηχανές αναζήτησης οφείλεται σε μια αντίστοιχη πρόοδο στην έκφραση κανόνων λογικής και στα μαθηματικά, με τα οποία λειτουργούν οι υπολογιστές. Η Μαθηματικο-ποίηση των λογικών συλλογισμών επιτρέπει τη χρήση τους από τους υπολογιστές. Οι λογικές διεργασίες που χρησιμοποιούνται τώρα στο ιντερνέτ στηρίζονται σε μεθόδους που ξεκίνησαν από τον Τζορτζ Μπουλ (1815-1864) ο οποίος χρησιμοποίησε ως βάση το μοντέλο της λογικής του Αριστοτέλη. Δηλ. η χρήση των συνδέσμων «και», «ή», «όχι» στη λεγόμενη «Μπουλιανή αναζήτηση» (Boolean search) του ιντερνέτ προέρχεται από τον Μπουλ, και αποτελεί εφαρμογή της Αριστοτέλειας λογικής με προσθήκες που ήδη υπήρχαν στα συγγράμματα του Χρυσίππου, φιλοσόφου του 3ου π. Χ. αιώνα! Η μέθοδος του Μπουλ εξελίχθηκε από άλλους μελετητές για να δοθούν λύσεις εκεί που αυτή υστερούσε.

     Όσο οι απαιτήσεις για εξυπνότερους υπολογιστές αυξάνουν, τόσο πιο προσεγμένη πρέπει να είναι η λογική που τους διέπει. Δεν επιτρέπεται, ένα καλοφτιαγμένο λογικό σύστημα, να φθάνει, όπως και οι υπολογιστές που κινούνται βάσει αυτού, σε σύγκρουση διαδικασιών (conflict), κατάσταση στην οποία να ισχύει μία πρόταση συγχρόνως με το αντίθετό της. Αυτό παραβιάζει τη θεμελιώδη αρχή της συνέπειας, και ονομάζεται επίσης παράδοξο. Στον τομέα αυτό της έρευνας ο άγγλος Άλαν Τούρινγκ (1912-1954), εργάστηκε στην τεχνητή ευφυΐα, θέτοντας τα πρώτα προβλήματα και προτείνοντας το αποκαλούμενο σήμερα τεστ του Τούρινγκ, που εξετάζει αν ένα πρόγραμμα ή μία μηχανή «μπορεί να σκεφτεί».

    Αξίζει να σημειωθεί ότι δεν υπάρχει στο κοσμικό πεδίο δυνατότητα απόλυτης Μαθηματικο-ποίησης της λογικής ώστε όλα να μπορούν να επιλυθούν από κάποιο μοντέλο, όπως οραματίσθηκε ο Λάϊμπνιτς (1646-1716), σύγχρονος του Νεύτωνος. Ώστε, όπως έλεγε, να φτάσουμε μια μέρα σε ένα απόλυτα ορθολογικό σύστημα λήψης αποφάσεων, ώστε όταν οι άνθρωποι διαφωνούν για το οτιδήποτε, να μπορούν να πουν «ας κάνομε τον υπολογισμό» και να βρίσκουν τη σωστή λύση...!

     Το παράδοξο του Μπέρτραντ Ράσελ συνέβαλε στο να προσγειωθούν όσοι αναζητούσαν απόλυτα μοντέλα λογικής, που ουσιαστικά οδηγούν στην θεοποίησής της. Ο Ράσελ ρώτησε απλά: «Το σύνολο των συνόλων που δεν περιέχουν τον εαυτό τους, περιέχει τον εαυτό του»; Αν και μοιάζει σπαζοκεφαλιά, όμως ανατρέπει τελείως την έννοια του συνόλου ως "συλλογής με κοινή ιδιότητα"... και μαζί την απολυτοποιημένη λογική! Όταν το έμαθε ο Γκέοργκ Κάντορ (1845-1918) είπε: Ο Εγγλέζος έδειξε ότι το σύνολο όλων των συνόλων δεν υπάρχει! Διότι να το παράδοξο:

- Αν περιέχει τον εαυτό του, σημαίνει ότι έχει την ιδιότητα (η οποία ορίζει το σύνολο) να μην περιέχει τον εαυτό του, δηλ. δεν περιέχει τον εαυτό του. Αλλά:

- Αν δεν περιέχει το σύνολο όλων των συνόλων τον εαυτό του, τότε ανήκει σε όσα δεν περιέχουν τον εαυτό τους, που είναι η ιδιότητα που επιβάλλει... να περιέχει τον εαυτό του!

      Το παράδοξο αυτό έκανε πολλούς ερευνητές να εγκαταλείψουν τις ως τότε εργασίες τους στην προσπάθεια μαθηματικής έκφρασης των λογικών συσχετισμών. Η απολυτοποίηση της λογικής όπως και του πεδίου ορισμού των συνόλων ήταν μια λανθασμένη ιδέα. Ουσιαστικά ο Ράσελ απέδειξε, όπως είπε ο Κάντορ, ότι δεν υπάρχει (στο κοσμικό πεδίο) λογικό νόημα στην αναζήτηση ενός συνόλου όλων των συνόλων. Δηλ. αν κάποιοι είναι πανθεϊστές ή ειδωλολάτρες, πρέπει να ξέρουν ότι δεν υπάρχει λογική στο να αναζητούν τον θεό της φύσης μέσα στη φύση, ή κάποιον όπως τον Δία σαν "θεό" των "θεών" των ειδωλολατρών! (Σημ1)

     Βλέπομε λοιπόν ότι φιλοσοφία και μαθηματικά πάνε μαζί στην έρευνα, και όταν κανείς χρειάζεται να ανατρέξει στις πηγές πρέπει να ξέρει αρχαία Ελληνικά. Τα σχολεία που δεν βοηθούν σ' αυτό είναι υποβαθμισμένα.

     Ειδικά η έκφραση της Ρεπούση "μετάβαση από την εθνική ιστορία στην ευρωπαϊκή" δεν μπορεί να τιμά την Ευρώπη, η οποία στηρίζεται όπως κι όλος ο κόσμος στον πολιτισμό της αρχαίας Ελλάδας. Μήπως πρέπει η Ευρώπη να αλλάξει την ιστορία της για να ταιριάζει στα γούστα των ανθελλήνων;

     Σαν Έλληνες και Χριστιανοί Ορθόδοξοι έχομε το προνόμιο να ενώνουμε στον εαυτό μας τον πολιτισμό που προέρχεται από την αρχαία Ελλάδα, και κυρίως την τελειότητα της αποκάλυψης του Θεού στην ανθρωπότητα. Η φράση επομένως της Ρεπούση «Όποιος επιθυμεί Ορθόδοξη κατήχηση ας πάει στο κατηχητικό. Είναι ουδετερόθρησκο το σχολείο» δείχνει ότι αγνοεί την αξία της Ορθόδοξης διδασκαλίας. Το θέμα είναι πως μπορούν άτομα που εναντιώνονται στις ρίζες του διπλού πολιτισμού μας, κοσμικού και πνευματικού, να εκπροσωπούν στο Ελληνικό Κοινοβούλιο Έλληνες πολίτες και μάλιστα Ορθοδόξους στην πλειοψηφία τους... Ενθυμούμενοι το νόμο της συνέπειας στη λογική, που είπαμε πιο πάνω, ρωτάμε: Είναι λογικό όσοι εκπροσωπούν Έλληνες πολίτες να κάνουν ανθελληνική προπαγάνδα; Και αν συμβαίνει αυτό το παράλογο, μήπως δηλώνει κάποια μορφή ψυχοπάθειας... που θεραπεύεται μόνο μέσα στην αγνοημένη από αυτούς Ορθοδοξία;  

 

Συμπερασματικά:

       Οι αντικοινωνικοί από τους ονομαζόμενους "σοσιαλιστές" έχουν την ευκαιρία να δείχνουν το ποιόν τους και να καιροσκοπούν σε περιστάσεις δύσκολες, όπως αυτές που περνάει τώρα η χώρα μας.

       Ο λαός μας οφείλει να κατανοήσει ότι δεν θα σωθεί από τους αυτοπροβαλλόμενους ως σωτήρες των κομμάτων, αλλά από αυτούς που έχουν τη χάρη του Θεού γιατί πιστεύουν σε διαχρονικές αξίες, πράγμα που αγνοούν οι μηχανισμοί της παγκοσμιοποίησης, και τα προγράμματα που αυτοί καταστρώνουν για το μέλλον μας. 

     Δεν υπάρχουν ταμπέλες που σώζουν. Αν ακόμη και οι Χριστιανοί είναι δύσκολο να σωθούν όταν πέσουν σε αμέλεια, πως θα σωθούν όσοι δεν πιστεύουν και πως θα "σώσουν" και άλλους;

    Αν επιμείνομε στο πνεύμα των φανατικών κομματικών αντιπαραθέσεων μπορεί να φτάσομε σε ένα είδος εμφύλιας διαμάχης για το τίποτα... Και τότε μπορεί το δένδρο της χώρας που ήδη ροκανίζουν τα ξένα συμφέροντα να κοπεί από τη ρίζα... δηλ. ΣΥΡΙΖΑ.

      Επειδή πολλοί είναι οι πνευματικά μπερδεμένοι μέσα σε όλα τα κόμματα δεν είναι καλό να αυξάνομε τις αντιπαραθέσεις προτείνοντας καλύτερο ή χειρότερο κόμμα προς υποστήριξη. Είναι σωστότερο να υπενθυμίζομε τις Χριστιανικές αξίες και να καλούμε όλους στην αρετή. (Δείτε το Αριστερά ή Δεξιά;)

     Είτε το θέλομε είτε όχι η παγκοσμιοποίηση, με τον εωσφορικό τρόπο που προχωράει, θα εμπλέξει όλους τους λαούς σε εξοντωτικούς πολέμους και εσωτερικές διαμάχες, και καλύτερα είναι να είμαστε πνευματικά προετοιμασμένοι γιατί αυτά τα γεγονότα, δεν ξεπερνιούνται με χρήματα επειδή πίσω τους κρύβονται δαιμόνια...  Χρειάζεται η βοήθεια του Θεού.

    Και αν ακόμη ήταν θέμα χρημάτων πόσο θα διαρκέσει ο πλούτος όταν «μια φούχτα μάλαμα - μια φούχτα αλεύρι» Προφητείες Αγίου Κοσμά

 

    Σημ1: Οι θεότητες της παγανιστικής Ανατολής ή των αρχαιο-ελληνιστών ειδωλολατρών δεν μπορούν να φτιάξουν ένα υπερσύνολο - υπερθεότητα του κτιστού κόσμου, με τρόπο που θα είχε λογικό νόημα. Αυτό διότι το υποτιθέμενο υπερσύνολο των θεοτήτων ή "θεός των θεών", σαν "θεός" πρέπει να περιέχει τον εαυτό του, οπότε όμως... δεν είναι "θεός των θεών". Και δικαίως, διότι όλες οι θεότητες και η υποτιθέμενη υπερθεότητα ανήκουν, κατά τους παγανιστές και ειδωλολάτρες, στον κτιστό αυτό κόσμο δηλ. έχουν ίδια αξία. Αυτού του είδους τα σύνολα είναι "αυτοαναφορικά" όπως τα έλεγε ο Ράσελ, εδώ αυτό οφείλεται στο ευρύτατο πεδίο ορισμού, που επιβεβαιώνει ότι η λογική στον κτιστό αυτό κόσμο πρέπει να κινείται προσγειωμένα.

     Ακόμα και η έννοια της "θεότητας" μέσα στο κοσμικό επίπεδο είναι προβληματική όπως δείχνει ένα γνωστό μικρό αίνιγμα: "Μπορεί ο (κάποιος) "θεός" να φτιάξει μια τόσο μεγάλη πέτρα που να μην μπορεί να την σηκώσει"; Αν μπορεί ΔΕΝ είναι παντοδύναμος. Αν "δεν μπορεί να την κατασκευάσει" τότε ΔΕΝ είναι θεός! Για τον αληθινό όμως Θεό δεν ισχύουν αυτού του είδους οι αντιφάσεις, γιατί γι'  Αυτόν δεν έχουν καν νόημα αυτές οι ερωτήσεις, επειδή είναι κατά την ουσία Του έξω από κάθε έννοια γνωστής ή άγνωστης δημιουργίας. Μάλιστα η Εκκλησία μας τονίζει το υπερφυσικό όπου υπάρχει επέμβαση του Θεού, ταπεινώνοντας τη στείρα λογική του κόσμου τούτου και καλώντας την να επεκταθεί στο υπέρλογο δηλ. την υπέρ πάσαν ανθρώπινη λογική επέμβαση του αληθινού Θεού στον κόσμο. Λέει πχ «ο αχώρητος παντί πως εχωρήθης εν γαστρί»; για την υπερφυσική σάρκωση του Λόγου.

     Βλέπομε, και με όσα μόλις είπαμε, την μεγάλη αξία των δογμάτων της Ορθοδοξίας διά των οποίων στερεώνεται η αλήθεια, ώστε οι πιστοί να μην πλανώνται από τα σχήματα και τις ιδέες του κόσμου αυτού που είναι μικρής αξίας, σαν πρόσκαιρα, και που όταν απολυτοποιούνται καταντούν παραλογισμός.

Εκτυπώσιμο σε μορφή pdf  

 

Λεόντιος Μοναχός Διονυσιάτης

24 - Αυγ. / 6 Σεπ. 2013 (+ 4/17 Σεπ. 2013)

Αγίου Κοσμά του Αιτωλού

 

Ο  Ε Λ Ε Γ Χ Ο Σ   Τ Ο Υ   Ν Ο Υ

 ΜΑΚΑΡΙΟΙ ΟΙ ΕΛΕΗΜΟΝΕΣ  ΑΡΙΣΤΕΡΑ  ή  ΔΕΞΙΑ

Πάπας - Προφητείες - Μετεωρόλιθοι

Ο ΤΕΛΩΝΗΣ ΠΑΠΑΣ

Ομόνοια και αγάπη

Ψυχή και Κίρλιαν

Φωτό της ψυχής;  pdf

Πολιτικός ουτοπισμός και σύγκρουση πολιτισμών  pdf


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ




το Δ τεύχος της Αποκάλυψης
(Η 5η και 6η σάλπιγγα στο 9ο κεφ.)
(Η Αποκάλυψη γενικά, επί πλέον τεύχη και video).

     Από τον σύντομο σχολιασμό στην Αποκάλυψη υπό Λεοντίου Μοναχού Διονυσιάτου (ΛΜΔ), οι διευθύνσεις των έως τώρα τευχών:

http://www.imdleo.gr/apocalypse/apocalypse_a.pdf

http://www.imdleo.gr/apocalypse/apocalypse_b.pdf

http://www.imdleo.gr/apocalypse/apocalypse_c.pdf

http://www.imdleo.gr/apocalypse/apocalypse_d.pdf

http://www.imdleo.gr/apocalypse/apocalypse_e.pdf

http://www.imdleo.gr/apocalypse/apocalypse_f.pdf

 
Γέρ. Σωφρόνιος 1 Γέρ. Σωφρόνιος 2

 

 

 

Π Ρ Ο Φ Η Τ Ε Ι Ε Σ

Δ Ι Α Φ Ο Ρ Α Κ Ε Ν Τ Ρ Ι Κ Η Ν Ε Α  Τ Α Ξ Η

Β Ι Β Λ Ι Α

Ε Μ Ε Ι Σ

 

[Νέα τάξη -Οικουμενισμός- Ορθοδοξία]  [Τρομοκρατία] [Τρομοκρατία+] [Ασίζη] [WCC]  [Ορθόδοξοι στο WCC - Φωτογραφίες]  [Ιράκ] [Λίβανος [Ορθόδοξοι - Παπικοί]  [Πάπας - Εβραίοι]  [Φανάρι - Πάπας]  [Πολυμέσα] [Φωτογραφίες] [Καιρός]  [Σεισμοί] [666-υπολ][Barcode] [Φήμες-Μεσσηνία] [Τραχώνι] [Πυρκαγιές] [Πείνα] [Οσετία] [Νοστράδαμος] [ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ] [CERN] [2005] [2006] [2007] [2008] [2009] [2010] [2011] [2012] [2012+] [2013] [2014] [2015] [Links] [περιεχόμενα]